Wednesday, October 22, 2008

BIG Match Show 18.10.2008

Arvasin, et see üritus sobiks nagu rusikas silmaauku, et saada esmakorde kogemus ja ma ei pidanud pettuma. Koeri oli seal tõesti palju u. 200 ringis ma arvan ja kolme oma liigikaaslast nägi Otto samuti. Muidugi elevust tekitasid kõik koerad temas, eriti pisikesed "roti moodi" koerad, kes nagu polekski päris koerad, aga ju siis Otto tundis ennast suure ja tugevana nende hulgas.

Meie võistlesime kutsika klassis. Numbrid jagati laiali ja lahti läkski näitamine. Esimeses ringis saime kokku eesti hagijasega: tegime platsil tiiru, näitasime hambaid ja seisime ning siis veel üks tiir. Küll see kohtunik alles uuris ja puuris meid kahte, aga lõpuks oli tulemus käes :D, meie saime esimesest ringist edasi. Juhuuuuu!!!!!

Lõppvoor enam nii hästi ei läinud, olime mõlemad juba väsinud ka, aga mis sellest. Esimesel korral selline tulemus on SUPER!!!!

Otto oli terve selle päeva täielik kullatükk, pidas end hästi üleval ja oli nagu ehtne inglise noorhärra. Ma olin väga uhke oma kutsika üle :D!!!



Lõpuks kui kogu krempel läbi sai ja koju jõudsime, siis olin täielik laip (koerast ma ei räägigi). Kui mind selline üritus ära väsitas, siis mis veel pisike Otto pidi tegema???

Pühapäeval käisime koolis ka muidugi, kus Otto nägi üle pika aja jälle Copyt. Nii lahedad on nad ikka koos!

Eile rääkisin Elvisega, et huvitav kas seal näitusel sai Otto teistelt koertelt pragada, et ise suur poiss juba, aga vahest teed ikka tite tempe, igatahes on Otto end juba mitu päeva laitmatult üleval pidanud- huvitav küll, millal hakkab see pubeka aeg???

No comments: